onsdag 28 april 2010

Städdag!

Idag har jag städat ordentligt, och det känns så bra. Rent o fräscht!! Dammsugit, skurat golven, dammat, diskat och även myst med mina älskade barn!

Just nu känner jag att jag inte hinner med allt jag vill. Som att hålla huset fint, laga mat och ta hand om tjejerna, varav den ena bara trotsar mig HELA tiden. Sen har jag en sambo som jag knappt ser förutom på helgerna. Han är jätteduktig och jobbar mycket nu men det är faktiskt slitsamt att vara hemmamamma också :)

Imon ska vi förhoppningsvis till öppna förskolan en stund och bara mysa, jag o Vilda. Vi får inte glömma att ringa till barnens faster, Anna som fyller 25 år i morgon också. Stort grattis till dig!

Nu är jag så trött så det får bli sängen och hålla tummarna för att Vilda sover en stund till.
Sov sött allihopa! Kram

Inga kommentarer: