lördag 28 augusti 2010

Ny dag, ny butik :)

Idag är det lördag och det betyder jobb för mig. Det är så härligt att komma ifrån hemmet en liten sväng och träffa lite folk och lukta på blommor ;) Idag fick jag vara i den andra butiken som ligger i Torslanda, spännande då jag aldrig varit där. Det var skojigt, så jag är nöjd med dagen!
Innan jobbet i morses så åkte jag vägen om min farmor som ännu en gång hjälp mig med en sak. Min nya vita jeanskjol blev missfägad men det fixade hon såklart, underbara farmor!! Tusen tack!!!

Ikväll ska vi på kräftskiva igen, denna gången ska vi till Patrik och Camilla i Lindome. Det ska bli en rolig kväll med massa folk och massa skaldjur! Det tråkiga är att jag måste köra, men men that´s life....

Jag ska snart uppdatera med lite bilder från dagarna som gått!

Idag är heller ingen vanlig dag för idag är det Edwins 2årsdag, hurra hurra hurra!!
Tyvärr kan vi inte komma till honom och fira idag. Jättetråkigt men vi ska ses SNART och fira hans dag och även Wilmer namngivningsdag :) Längtar!

Ha en bra helg allihopa! Kramar

Inga kommentarer: