söndag 24 oktober 2010

Mamma ledsen.....

.....när Nova klippt av sig håret, alldeles själv!

Jag hade vart på gymmet och kommit hem, Andreas såg bekymrad ut...Han berättade att hon suttit under bordet och gömt sig men hon brukar tycka om att sitta där. Han visste bara inte att hon hade en sax med sig där under. Hon kom fram till Vilda och sa "-Jag ska bara klippa din lugg Vilda!" och så klippte hon. Så lilla Vilda blev lite luggad hon med. Sen såg han att hon hade klippt av sig nästan allt sitt hår....han fick en chock!

Här ser ni lite bilder på resultatet...Jag ska gå till frisören imon och försöka fixa till det.

Håret!


Pottfriss...


Ganska kort...


...kan man säga


Så här fint var det för några timmar sen...trött man blir....

2 kommentarer:

helle sa...

Lilla busfia, men jag tycker mosters stora hjärta är jättefin i kort hår oxå. Det kommer blir jättebra.

Puss puss syster yster

Pixie sa...

Uch jag förstår din sorg... man längtar efter att det skall bli långt och så klipper hon av det...
Men jag säger förlåt med.. kunde inte låta bli att le, barnupptåg är lite små roliga=)

Kram