torsdag 25 november 2010

Tokig lillasyster & frisk storasyster

Nu är hon äntligen frisk, Nova. Men än har hon mycket prickar kvar, som kliar och kliar...Stackaren! Snart blir det väl näste unge på tur, vi får väl se.

Här har hon jätteont, dumma mamma som ska ta kort....men måste ju visa hur hemskt det såg ut.




Tokiga lillasyster har sina snygga simglasögon på!




Fick besök av Wawa då Nova mådde lite bättre, då blev hon glad. Vi åt fruktsallad som Nova önskade sig. Tack Wawa för besöket!

4 kommentarer:

Jennypenny sa...

Åh kära nån vad mycket koppor!
Lilla vännen!
jag har hört att man kan ge Tavegyl om det kliar fruktansvärt.
Krama Nova från oss!
Jenny, Edwin och Wilmer=)

Maja sa...

Åh jisses så mycket vattenkoppor!!
Jag som "önskat" att Julia skulle få det, det är ju bättre att dom får det som små än som större, men nu vet i katten.
Det där såg plågsamt ut, stackars barn!!!
Skickar kramar från mig och JUlia.

Novas Lilla Värld sa...

Nej det var inte en rolig stund i hennes lilla liv! Jag ville också att hon skulle få det så att hon fick det gjort, men fy sjutton var jobbigt det var. I morses hittade vi prickar på lillfia också så nu hoppas jag att hennes prickar är liiiite snällare!! Maja du får säga till om prickar önskas :)

Kram på er allihopa!

Maja sa...

Hmm, jag vil ju inte att Julia ska få såååå elaka prickar som stackars Nova fick, stackars henne!
Ska kolla med julias barnmorska vadhon tycker, prickar nu eller sen, hon kommer ju inte börja på dagis förens till hösten 2011 så hon kanske får det då, återkommer om prick-önksning :-)
Kram M