måndag 7 februari 2011

Det blev en galen kväll....

I fredags ringde min söta granne Jenny mig på jobbet och lät lite förtvivlad...Hon ville dricka vin och sitta och tjöta på nåt mysigt uteställe i stan. Jag skulle visserligen upp och jobba men det skulle blir en lugn kväll och inte så sent. Jajamen, lättare sagt än gjort ;)

Vi la barnen på varsitt håll och sen gjorde vi oss snygga. Jenny kom över en stund innan och vi delade på en flaska. Sen fick vi skjuts in till centralen och därifrån tänkte vi hitta oss något mysigt ställe. Vi hamnade på Dubliner, tänkte -Va gör vi här?! Så vi gick ut, för att sen gå in igen och ta en cider för att fundera på vart vi skulle sen :)
Men vi kom ingen annanstans, och inte kom vi hem tidigt heller. Kom hemvinglandes och illamåendes vid halvfyrasnåret...Ojoj en sån kväll, en fantastiskt roligt och galen kväll! Tack min vän för du förgyller mitt liv!

Morsorna som ska göra stan :)


Glada!


På Dubliner


Yeeeah!


Puss puss vännen!


Lite bilder sparar vi för oss själva :)

1 kommentar:

helle sa...

Dags att uppdatera ;) Pöss