fredag 16 september 2011

Vi lever!



Jag vet, jag är jättedålig på att uppdatera.
Ännu värre  är det nu då datorn är överfull  med bilder så det får inte plats mer...Panik!
Så nu måste jag sätta mig ner och föra över alla bilder på cdskivor och även skicka in så jag kan få riktiga kort. Det var väldigt längesen så det blir nog  en rejäl bunt som dimper ner i brevlådan!

Just nu om kvällarna syr jag  och syr och syr lite till...
Jag har försökt mig på en variant av "One piece", en mysoverall till barnen. Vildas blev inte helt som jag tänkt men för att vara första försöker så måste jag nog vara lite nöjd :) Nu  är även Novas strax klar, rättare sagt nu ikväll. Dom gillar sina nya  mysplagg i alla fall och det är huvudsaken.

På fredag drar vi iväg på våran allra första husvagns"semester", snarare weekend. Ska bli så himla mysigt så jag håller på  med mina eviga packlistor, fixar o donar lite inför denna resa. Vi ska åka tillsammans med Jimmie & Linda och såklart småkidzen Nellie & Anton också. 

Jag ska ta mig i kragen och fixa till detta med korten så vi kan få in lite nya fina bilder!

Inga kommentarer: