onsdag 15 februari 2012

Ojojoj

Idag vaknade jag av Vilda som klagade på att tvn inte funkade, då såg jag ett kort hänga på den och en snöre som ledde ut ur sovrummet, ner för trappan, in i vardagsrummet och där stod ett löpband!! Wow va förvånad jag blev! Och jätteglad för det har jag velat ha länge.

Så här bra började min födelsedag! Mina två små hjärtan är väldigt mysiga och glada idag med, det gör det ju inte sämre. Bråkar bara liiite med varandra :-)

Fick även en jättefin bukett med tulpaner och vaxblomma av en dam som är här ibland och lånar tjejerna som provdockor till hennes kommande barnmönsterbok! En härlig dam som jag kommit i kontakt med på jobbet. Så gulligt att hon uppvaktar mig :)

Tusen tack för alla grattis jag fått redan nu! Blir så rörd! Att man tar sig tid och ringer, smsar eller facebookar, för min skull... Galet va fina vänner, bekanta o släkt man har i sin närhet!!

Massa kramar!

Inga kommentarer: