onsdag 9 maj 2012

Utgång med Daniella

Lördagen började för mig med jobb, med fina Daniella. Vi hade mycket att göra och hann knappt säga nåt till varann... Tur att vi skulle ses efter några timmar igen :)

När jag kom hem umgicks jag med mina älskade sötnosar. Och gjorde ett försök till att bli fin inför kvällen!

Väl hemma hos Daniella blev jag bjuden på god mat, dessert, gott vin och mycket skratt. Vi hade en väldigt mysig kväll som senare begav sig in mot staden. Där mötte vi upp två kompisar till henne och dansade och tjöta.

Natten avslutades med att träffa Jenny och vi gjorde sällskap hem till henne där jag skulle sova. Vi hade en härlig frukost med massa gott och flum ;)

Men man är inte van så det tog många dagar att återhämta sig på.

Bilderna kommer inte i ordning direkt...
Kram på er!

Inga kommentarer: