tisdag 28 augusti 2012

Måndag

Sista lediga dagen... Innan jag ska börja skolan.

Vi började dagen men att sova länge! Sen gjorde vi oss klara för en stund på öppna förskolan. Inte så många barn men mysigt. Sen skulle Nova till BVC på 5,5 års kontroll. Det gick utmärkt, ungen blev godkänd ;-) Hihi!

Jag hade bara missat att hon skulle få en spruta... Men hon var kanonduktig! Agneta, bvc-sköterskan också måste jag säga. Så snabbt och bra!

Så tjejerna fick varsin glass efteråt. Sen gick vi hem i solen och hoppa studsmatta, hade vattenkrig, klippte gräset och drack kaffe med grannen :-)

Igår var första dagen i skolan. Toppen, känns som det kommer bli så himla kul! Återkommer om det! Sitter på bussen nu till skolan. Tidiga morgnar för barnen, och MIG! Men det här blir bra tror jag. Känner mig laddad!

På kvällen i måndags fick jag ett blomsterbud med en jättehärligt bukett från mina fantastiska jobbarkompisar på Blomgåvan. Jag blir så rörd! Tack alla för fina ord och peppning! Har så många jag tycker om! :-)

Inga kommentarer: