söndag 3 mars 2013

Liten uppdatering på livet!

Snabbuppdatering senaste månaden...

Jag har blivit ett år äldre och fick en ny fin fantastisk dator, en MacBook av min fina familj. Ena grannen kom med en superficiell bukett blommor och resten av familj och släkt kom och uppvaktade! Tack så hemskt mycket!

Annars är vi på simskola varje söndag i vanlig ordning.
Vi spelar spel och myser!
Tränar med pappa mest hela tiden :)
Tappar tänder!
Hälsar på Leo och Hilma!

I fredags var jag och Andreas iväg med 10 andra vänner och käkade och såg på Galenskaparna som hade 30 årsjubileum. Vi hade jättemysigt!

Igår jobbade jag som vanligt, med Sandra. Vi hade en bra dag...också som vanligt :)
Sen åkte jag in till stan och vidare till en kär vän för en middag och sen utekväll! Vi hade det så bra. Får inte gå så lång stund till nästa gång!

Imon ska jag har redovisning så nu blir det plugg! Hejja Hejja :)

Och föresten, nu hoppas vi våren är HÄR!































Inga kommentarer: