onsdag 6 januari 2010

Nyårsfirande!

Vi firade in 2010 med trerätters middag hemma hos Camilla och Peter, i Vallda. Först blev det lite olika smårätter till förrätt och en välkomstdrink. Sedan följde varmrätten som Camilla gjort, en gryta med fläskfile, korv o grönsaker med ris till, det såg supersmarrigt ut men jag kunde tyvärr inte smaka det. Efterrätten var någon kladdkakemuffins med Mariannegrädde till, inte heller den funkade nu när jag ammar så det fick bli Andreas äpplen i ugnen, vilket inte är en favorit hos mig...men jag tar igen allt nästa år :)

Vi hade en rolig kväll med lite spel och tävlingar och sen var det till att gå ut och skåla vid 12slaget!

Fin dukning!


Jag o min lilla sötnos


Agust o Nova busade hela kvällen!


Agust med sin nya kusin Arvid


Johan o Susanne, så fina

Inga kommentarer: