lördag 25 juni 2011

Wictoria & Robin

Igår, midsommarafton var det dags för bröllop mellan min fina vän Wicci och hennes fina man Robin! Det var ett underbart bröllop på Alsters Herrgård i Karlstad och fest efter det i en ascool byggnad från 1700talet. Andreas skulle också åkt med men han fick förhinder...så jag kände knappt någon förutom brudparet och brudens mor, men jag klarade mig riktigt bra! Fick två roliga bordsmän på varsin sida om mig och en underbar tjej framför mig, så jag fick skrattkramp i käkarna :) Senare på natten väntade en god hotellsäng på mig, helt galet skönt! Så skönt att jag försov mig och höll på att missa den goda frukostbuffen... :)

Tack för att jag fick komma och för att ni är så underbara!

Redo för midsommarbröllop!

Väntar på brudparet

Söta William

Så fina!!

Wicci och hennes mor

Robin och hans mor

Fin dukning

Här sitter Andreas :)

Vi!

Jag o "mina" grabbar

Tårtan var så fantastiskt god

Brudbuketten....

Jag hade gjort en gästbok, på Wiccis begäran

Idag, hemma hos de nygifta paret :)

Påväg hem till mina små prinsessor och deras fina pappa!

Inga kommentarer: