lördag 28 januari 2012

Födelsedagar x 2

Idag fyller mina två största hjärtan år!
Den ena fyller 5 år och den andre 32 :)

Så idag ska dom firas rejält...
För Nova ska ha barnkalas med 15 vilda ungar! Men det ska bli skoj..hoppas jag.
Tessie, Andreas kusin är här från Stockholm och hälsar på oss under helgen. Jätteskoj och så tacksamt med all hjälp med barnen! Så jag hoppas att du vill komma snart igen, då kanske vi kan hitta på något kul! Inte bara förbereda barnkalas :)

Nu måste jag fortsätta med städandet, plockandet och förberedelserna.

Men jag och Vilda vill säga stort GRATTIS till dom vi älskar mest av allt!
Hurra, Hurra, Hurra!

Puss o Kram

PS Jag hittade lite gamla kort, skojigt!


Här är 5 åringen...(ifall nån misstog sig :)

I somras på lekland

Fin badtjej

<3 Älskling <3

....Och 32 åringen!

I somras..

April 05

Ursnygg outfit, på Sandviken i somras...

Inga kommentarer: