söndag 22 januari 2012

Önskelista...

Om en vecka fyller ju mina två större skatter år.
Men den mindre av dom har lite längre önskelista än den andre :)

Har glömt lite av vad hon önskar sig men jag fyller på när jag kommer på. Tycker det känns så dumt att skriva såhär egentligen för det som betyder något är att ni vill komma och fira henne med oss. Men tycker själv att det är väldigt bra då man får lite tips på saker om fantasin tryter.

* Pengar så hon kan åka till ett Lek&Bus Land
* Finskor/inneskor (ska mormor försöka hitta)
* Hårspännen (går åt som smör)
* Gymnastikskor strl 27-28
* Leksakssmink (inte min önskan men hennes :)
* Skidor & pjäxor (bra begagnat/presentkort)


Jag har snappat upp ett par saker som Andreas önskar sig

* Fleecetröja (svart, med dragkedja hela vägen)
* Rakapparat (många kan lägga ihop? så det blir en bra)
* Biobiljetter
* Skidglasögon
Presentkort (MQ, Jack&Jones ?)

Inga kommentarer: