tisdag 10 april 2012

Vilket väder!

I morse gick jag o barnen upp tidigare, för att vi skulle cykla till dagis och jobb för första dagen. Från och med idag ska jag börja cykla till jobbet! Hua, det kommer kännas när veckan är slut tror jag :) Tur att jag inte jobbar heltid hihi!

Det gick bra dock var jag totalt pisseblöt när jag kom fram. Ca 1.2 mil är det, enkel väg. Får man vara liiite stolt? :) Så ska vi bara hem också, om 4,5 h.

Igår var vi på kalas hos Gunnar, fast det är Wawa som fyller år, snart. Men då hon är bortrest under födelsedagen så blev det nu istället.
Supergod mat, varmrökt lax, kyckling och rotfrukter, köttbullar med mycket mera. Sen kom god chokladtårta & kaffe!

Tack för en härlig stund! Mysigt att träffa familj och släkt!!


Härliga bilder när tjejerna busar innan kalaset! Och en blöt Malin :)

Inga kommentarer: