tisdag 18 februari 2014

En underbar födelsedag!

I lördags den 15 februari var det 30 år sedan jag föddes! 30 år, det är galet!

Jag blev väckt med skönsång av familjen och storasyster som kommit tidigt för att hinna fira mig innan jobbet :) 
Fick fina presenter och när jag kom ner för att göra lite frukost stod det champagne, räkmacka och Cupcakes som Helena hade fixat. Denna fina syster alltså! Man kan omöjligt ha någon bättre!

Sedan lite lördagsjobb! Fick fin present av Åsa och Anna på jobbet också, gulligt! 

Hem för att fixa lite middag för mamma & pappa, Helena & Patrik, Wawa & Gunnar och barnen såklart. Gjorde egen potatissallad med fetaost, soltorkade tomater, ruccola och annat gott, lite dadlar med chèvreost i och bacon runt samt smördegsrullar med pesto och Västerbottenost som Helena hjälpte mig med. Mamma var gullig och fixade fläskfilé med bacon. Gott blev det & mätta blev vi!

Fick ännu mer fina presenter <3

Tack till alla ni fina som grattat, sjungit och firat mig på något sätt! Tusen tack, ni är underbara!













Inga kommentarer: