söndag 23 februari 2014

Underbara helg!

I lördags fick jag ett kort, som jag visade tidigare, där det stod att jag skulle vara på centralen den 22/2 och tiden var 10:30. 

Första stoppet blev nordstan, jag måste säga att det var lite otippat men där skulle mamma och pappa dansa med sin dansförening. Så det fick en fin hejarklack där :) 

Runt 12 gick vi till bilen och började åka söderut. När de valde avfarten mot Ullared, blev jag också lite förvånad. Men Gekås skulle vara stopp nr 2! Toppen :)
Började med en god lunch och sen shopping!

In i bilen och vidare... Tog mig en powernap och vaknade vid Falkenbergs strandbad. Åh underbart! 

Vi svida om och gjorde oss fina. Drack lite skumpa och åt godis! Sen väntade trerätters middag, fantastisk middag. Jag valde Västerbottenpaj med krabbröra, Hjortfile och kind med goda tillbehör samt en choklad- och kola efterrätt. Gott vin till, härligt sällskap och bra musik. 

Sov självklart galet gott i hotellsängen med havsutsikt!

På söndagen var det spa för hela slanten. Fotbad, bastu, ansiktsmask, medelhavssalt, hamam, lerinpackning, olja, poolhäng, brasa och massa gott tilltugg. Nästan det härligaste jag gjort! Måste bli en till sväng dit nångång.

Tusen tusen tack till er! Jag älskar er och allt ni gör för mig/oss, finns inga ord! Ni är bäst! 


















Inga kommentarer: