lördag 6 mars 2010

Änligen dax för Andreas 30 årsfest!

Så var det äntligen den 27 februari.....mycket ståhej med mat, kladdkakor och sprit och allt annat som hör fest till! Hela 47 stycken kunde komma, så det var en del folk. Jag hade gjort lite tilltugg till "förrätt", sedan blev det enkel pastasallad med kyckling och till efterrätt kladdkaka med grädde! Festen blev i alla fall lyckad och herrn själv var väldigt nöjd och det var det som var huvudsaken. Lite bilder från partajet, men ska fixa fram fler så om någon har bilder så maila gärna mig! Tack alla som kom!

Jag o Vilda gör oss klara ;)


Gerd var "stand-in-faster" åt Andreas och höll i sången! Kanonbra, som alltid!


Här är andra faster med mitt tjocka lilla hjärta :)


Ja, må han leva!!


Jenny & Jag....


Jimmie & Jag


Gänget sitter & tjötar


Jag och mina tjejer!!


Woohoo, dans på hög nivå!


Snyggingar, det börjar bli lite för mycket nu kanske....

Inga kommentarer: