söndag 21 mars 2010

Vilda 6 månader!

I morgon är Vilda redan 6 månader! Tiden går alldeles för fort...jag minns ju den 22 september som igår, en underbar liten dotter till kom till världen med en väldans fart! Nu har vi två fina tjejer som älskar varann och skrattar tillsammans och till o med redan leker tillsammans, det är helt bedårande att se.
Nu har Vilda börjat med både gröt och välling i mängder, men den övriga maten är hon inte helt förtjust i...men det kommer väl. Så nu ammas det inte så mycket längre, men på natten o någon gång på dagen. Trodde aldrig jag skulle amma såhär länge men det har vart så smidigt o lätt.

Nybliven storasyster på Östra när
lillasyster bara är några timmar gammal...



Igår var vi på namngivningskalas för kusin Marybelle som är precis lika gammal som Vilda. Det var ganska litet men supermysigt! Där fick vi kakor och tårta med kaffe eller saft, jättemumsigt. Så idag fick jag lite recept av Anna på kakor som jag ska baka. Vi hade köpt ett födelsedagståg, en fräck mjuk spargris, en liten leksak och såklart gjort ett eget kort. Det är så kul att sitta och göra egna kort!! Jag hoppas dom blev nöjda iallafall.
Så tack för igår alla som var där!

Inga kommentarer: