onsdag 17 mars 2010

Våren var är du?

Nu saknar jag våren! Det gröna gräset, den ljumna vinden och solens strålar! Jag blir tokig på denna snön nu, vill inte mer.

I måndags hade jag det underbart, jag var på ansiktsbehandling och helkroppsmassage. Inte illa va?! Och min älskade farmor var så snäll och ställde upp och passade båda barnen. Tanken var ju att min syster Helena skulle ha dom men hon ringde och sa att Felix blivit magsjuk, vilket vi inte ville ha! Det löste ju sig bra till slut och både Vilda & Nova hade skött sig bra. Det var iallafall helt underbart att vara iväg och ta hand om sig själv för en stund!

Våran kamera har jag glömt när vi var på kalas hos Nellie, som fyllde 1år den 8 mars. Illa, jag saknar den mycket!

Har fått världens idéer om allt möjligt i syväg, vill bara sy hela tiden. Har sytt små tallrikar som nova kan ha o fika med sina dockor med, blev jättesöta. Sen håller jag på med haklappar och en klänning, och som sagt en massa annat. Skoj som tusan!

Nu ska jag sätta mig i soffan och pilla lite med alla tyger, måste förresten åka till Vännersborg snart, till tygladan och inhandla lite mer. Får ta med farmor Agneta när hon kommer hem från Lanzarote.....inte alls avundsjuk på det!

Kramar till er alla från mamma Malin

Inga kommentarer: